=/ =@ =(

Sur och vresig. Det har jag varit idag. Jag skyller inte på någon annan, men ibland blir det små krockar. Eller gigantiska kollisioner. Jag har en liten preteen som verkligen kan, måtte den riktiga puberteten vara lugnare än det han visat de senaste två veckorna. Hujedamej.

Jo jag älskar mina barn, över allt annat, men det innebär väl inte att jag måste älska allt de gör? 

Hade tur att få sällskap av fina storasyster på gymmet ikväll :) Det gillas! Och jag fick ur mig lite av min negativa energi på friskis tack och lov.

Resten ska sovas bort. Imorgon är det jag som vaknar pigg och glad.




Kommentarer
Så här sa: Carro

Hoppas dagen idag bli bättre :) Alla dagar är verkligen inte tipptopp. Ses imorn, Kram

2011-02-23 @ 13:04:36
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Sis!

Tack för att du plockade upp mig, jag är ju lite frälst i friskis. Vi är snart på vägin igen och då ses vi.



Klart man älskar sina barn över allt, men inte allt dom gör.. Så är det bara <3

2011-02-23 @ 18:08:59

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0