Xbox och skor

Lördag och det är dax att köra och inhandla lite gott till kvällen. Den ska spenderas ensam med barnen eftersom M jobbar inatt. Blir väl mest jag och Alice soom lördagsmyser tillsammans. Lucas är i Skurup på cup (jo pappa är såklart med) och Linus lär vi inte se mycket av eftersom han mest hänger på rummet. Inte undra på det, det som stod överst på önskelistan kan nu strykas.




Igår jobbade jag och det var hur kul som helst. Mycket att göra, men roligt attans :) Med mig hem hade jag ett par nya skor till Alice. Vi hoppar Conversen i år, det blev ett par urläckra från Geggamoja ist. Gissa om Liten är glad? Hon hoppade igår när hon öppnade paketet "rosa rosa rooooosa" sjöng hon och nu är skorna på varenda sekund :)



Alice nya! (Syns inte på bilden men skorna har en praktisk dragkedja på sidan! Lätta att komma i och ur).


Finns i många fina färger! Själv ska ja nog ha de svarta :)


Kommentarer
Så här sa: Carro

Kan tro att Lilliz är nöjd med nya inköpet :) Hoppas ni får se honom nånting iaf ;)



Finfina skor till Alicen. Blev ett par till Leon oxå faktiskt. ILY

2011-02-28 @ 09:19:01
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0