Zzzz...

Omg! Natten har inte bjudit på någon sömn öht. De stunder jag slumrat är lätträknade. Stormen utanför drog igång redan innan vi lagt oss och det gjorde Alice också. Redan igårkväll tyckte jag hon var lite varm. När hon sovit en stund började hostan ordentligt. Stackars Toss hostade och hostade. Till sist hostade hon så hon kräktes. Först i sängen sen på golvet. Kräk på pyjamasen, kräk i hela håret, kräk på mig. Fanns inte mycket annat och göra än att få in henne i duschen. Utanför tjöt stormen och när Alice somnat om ren och nytvättad var det den som höll mig vaken. Stundtals var jag riktigt rädd och flera gånger var jag upp pch kikade i fönstret. Hosta och vind har slagits om min uppmärksamhet i stort sett hela natten. Mattias fick äran (eller tog äran?) att vabba idag. Jag har varit på jobb. Första dagen efter ledigheten blev inte som förväntat. Vi hade ingen ström på jobb så de barn som kom fick snällt återvända hem. Även Fjälkingeskola stängde så jag fick skjutsa hem Lucas igen. En märklig dag. Snart är det middag och sen blir det Friskis. Galet, jag orkar ju egentligen inte alls.

Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0