Alice tre år ♥

Älskade underbara Alice fyller tre år! Kan inte förstå var tiden tagit vägen, kan bara uttrycka min tacksamhet över att vi får ha dig här, älska dig, uppleva livet med dig. Jag älskar dig. Jag älskar all kärlek, glädje och lycka du ger. Jag älskar att se dig växa och erövra världen. Jag älskar din envishet, din självständighet, dina kramar, din förståelse, din självtillit och din närhet. Jag älskar dina pussar, ditt skratt, dina kloka ord och uttryck, din livfullhet, din förmåga att kunna, veta, tycka och tänka.

Jag älskar varenda sekund i livet tillsammans med dig.

Grattis på födelsedagen vår älskade flicka ♥



Kommentarer
Så här sa: Sandra

Grattis på födelsedagen Alice! Hoppas du får en mysig dag.



Inte klokt vad tiden går. Tre år redan. De är inga bebisar längre. Kul med blogglistan. Jag hakade också på.

Kramar

2011-01-03 @ 08:56:17
URL: http://loppanbus.webblogg.se/
Så här sa: Marie

Ja tiden springer på! Grattis till Alice idag! Vi ses sen kram :)

2011-01-03 @ 09:07:10
Så här sa: Carro

Grattis fina stjärna ★

2011-01-03 @ 13:21:34
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: sis

Ja må hon leva..... Hurra, hurra, hurra för Alice idag <3

Tack för allt gott vi blev bjudna på. Kram

2011-01-03 @ 22:29:48
Så här sa: sis

Ja må hon leva..... Hurra, hurra, hurra för Alice idag <3

Tack för allt gott vi blev bjudna på. Kram

2011-01-03 @ 22:30:07

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0