Barnakut och fredagsmys

Trodde på sovmorgon idag men nej. Alice skulle ha morgon strax efter sju och det är jag absolut inte van vid. Mattias kom hem från nattens jobb vid den tiden och jag tror det var därför hon vaknade. En liten stund i soffan blev det och sen tog jag en dusch. Efter det körde vi hem till systerstor på frulle. Mmm I löve frulle i trevligt sällskap :) Nicke kom också dit, trevligt. Sen körde vi vidare till vårdcentralen och Lucas fick träffa en doktor som skulle kolla hans onda rygg. Förutom smärta har han varit väldigt medtagen och trött.Tyvärr var inte proverna helt ok så vi blev skickade till barnakuten. Eftersom han har ont vid njuren och eftersom urinprovet inte var riktigt bra så misstänker de att det kan vara en komplikation från halsflussen han just nu behandlas för. Tre läkare har försökt ställa diagnos idag men de är väldigt osäkra. På måndag ska vi tillbaka för ny provtagning och läkarträff. Självklart hoppas jag att allt är bra då. Ikväll åkte han till sin pappa eftersom det är hans helg. Jag såg på honom att han helst velat stanna hemma men eftersom A redan kommit för att hämta honom å lillebror så åkte han med. Efter mitt pass på Friskis ikväll så ringde jag A. Jodå Lucas hade antytt på att han ville hem och för A var det helt ok. Så när jag ringde till Lucas blev han jätteglad! Jag hämtade honom och ikväll har vi ätit tacos :) Nu ska jag sova nåra timmar innan jympan kallar :)

Kommentarer
Så här sa: Carro

Hoppas Lucas blir helt bra nu innan Sälen! Hoppas ni hat en bra helg! ILY!

2011-01-23 @ 17:14:18

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0