Dag 12, I min handväska

Haha det här kan bli ett långt inlägg. Min väska är nämligen überfull med grejer. Typ allt, eller iaf det mesta finns i den :) Plånbok, nycklar, lypsyl, två läppglans, mina vantar, Alice fingervantar, panodil, tamponger, nappar, en halväten klubba tillhörande Alice, almanacka, penna, några kvitto, tuggummi, ett kom-igen-kort från Andy´s,   lekland, ett plastmynt till kundvagn, ett kort med klipptid från Klipp o kryll,och papper som ska kastas. Och nej jag har ingen ryggsäck som handväska, men den är ganska rymlig iaf :)


Kommentarer
Så här sa: Carro

Ja man har det mesta där i. Dick blir det ju oftast i skötväskan det hamnar nu för tiden ;) ILY

2011-01-11 @ 08:46:52
URL: http://Http://carolinus.webblogg.se

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0