Dag 13, Den här veckan

Vardagen är verkligen här. Med besked. Den här veckan är inte någon favvovecka här inte... Gårdage skrev jag om igår och vi hoppar direkt till dagen. Idag jobbade jag till 15, stack snabbt hem och bytte om, lämnade bilen och drack en smoothie. Klockan 16 blev jag upphämtad av en kollega och vi körde till Ikea. Vi hade massor vi behövde på jobbet till avdelningen. Hela kvällen har spenderats där. På hemvägen stannade vi och fikade hos Madde (kollega) som också var med ikväll. Vi hade en riktigt trevlig em och kväll tillsammans, men jag tycker det är jobbigt att vara hemifrån hela dagar och inte träffa barnen alls. Alice har jag inte sett i vaket tillstånd idag ens :/ Imorgon är det ännu en heldag på jobb och på kvällen avlöser min träning Mattias. På torsdag måste jag verkligen städa, här är riktigt skitigt hemma (jobbigt och äckligt!) sen har vi personalmöte på kvällen. Snacka om att jag längtar till fredag! Då ska det familjemysas minsann. På lördag jobbar Mattias natt och pojkarna ska till sin pappa. Jag och Alice ska till Caroline, Ebba och Esther och tjejmysa lite :) Taco (och vin) ska avnjutas och vi tänker faktiskt sova över. Vad som sen händer på söndag har jag ingen aning om ännu. En storhandling ska vi få till då iaf.

Nu - nighty!


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0