Dag 15, Mina drömmar

Ja vad drömmer jag om? Just nu är jag väldigt nöjd med mitt liv. Jag lever med mannen i mitt liv, jag trivs på mitt jobb och jag har hyfsat mycket tid tillsammans med mina älskade barn. Men det är klart att jag har drömmar om framtiden. Jag drömmer om att få se mina barn växa upp, bli vuxna och skapa ett eget liv. Jag drömmer om att de ska hitta sin väg i livet och få göra något de brinner för, att de blir lyckliga. Jag önskar att jag får vara delaktig i deras liv även när de inte bor hemma. Jag drömmer om att få leva ett långt, lyckligt liv, att vi får vara friska och må bra. Jag önskar att livet ska vara i balans med lagom upplevelser, lagom utmaningar och en harmonisk tillvaro. Jag drömmer inte precis om storvinsten på Lotto eller att få åka till USA. Mest av allt önskar jag bara att vi ska få må bra och leva gott här och nu.



Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0