Dag 16, Min första kyss

Oj vad trist det här kan bli då. För jag vet faktiskt inte. Kan inte säga när eller med vem det var. Synd, hade ju varit kul om man kom ihåg :) Och vad är det som räknas egentligen? Ok, jag gör ett försök.. Om vi bortser från ryska posten och jaga-tjejer-lekarna från lågstadiet så tror jag att den första kyssen var med en kille som kallades Robban. Vi var på disco på fritidsgården och han var den sötaste jag sett :) Vi var "tillsammans" från och till under en period och vi hade verkligen roligt när vi var på Fritan eller busade i källaren under trappuppgången. Idag är han lyckligt gift och har barn precis som jag, men vi pratar fortfarande när vi ses. Fast ärligt talat, om han fick den första kyssen vet jag faktiskt inte, jaja han fick iaf den första jag kommer ihåg :)

Kommentarer
Så här sa: sis

Har du oxå busat under trappan? Det gjorde jag oxå =)

2011-01-16 @ 23:16:32

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0