Dag 20, Den här månaden

Fortsätter att försöka blogga ikapp lite på blogglistan :)

Januari började väldigt bra med den mysigaste julledigheten någonsin tror jag (med risk för att jag säger det varje år). Alice var visserligen sjuk inledningsvis men till sin treårsdag hade hon piggat på sig och vi hade kalas för henne här hemma. Den 10:e drog vardagen igång igen och sedan dess har det gått i 190 känns det som. Jag har visserligen varit ego och snott åt mig tid till träning, men jag måste verkligen det för att få må bra! Linus och Lucas har träningar måndag-torsdag så förutom allt annat som ska hinnas med så spenderar jag väldigt mycket tid i bilen känns det som. Hämta, lämna, hämta... Men de måste ju också få må bra! På jobbet var det intensivt den första veckan, precis som det brukar vara när alla kommer tillbaka efter en längre tids ledighet. Nu är det verkligen skitkul att jobba, vi har hittat ett arbetssätt som passar perfekt och det är kul att gå till jobb. Jag trivs.

Den kommande helgen ska vi ha kalas för Ludde som fyller 18. Jag och Mattias ska också försöka sno åt oss lite tid tillsammans för att bara vara med varandra. Inte för att vi har något särskilt att fira för det har vi inte. Bara vår kärlek och det är nog så fint Vi bestämde i nyår att vi verkligen ska försöka göra saker tillsammans lite oftare.

Årets första månad avslutas med en skidresa till underbara Sälen. Nästa helg åker vi och det ska bli så skönt.





Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0