Dag 21, Ett annat ögonblick

img_4020 (MMS)

Just den här stunden, alla sådana här stunder är underbara. Syskonkärlek är fantastiskt och värmer gott i mammahjärtat. Tänk att jag gett mina barn varandra! Bilden är ifrån kvällen och båda barnen ska sova men Alice passar på att smita in till Linus för att busa lite. De skrattar och skojar därinne. Ljuvligt. Mera skratt, kill på magen, nyp i näsan och lite brottning. Till sist puss och kram och sen godnatt till varandra. Storebror älskar lillasyster får jag höra och kärleken bekräftas tillbaka "Älskar dig" är vackra ord särskilt om man står vid sidan och ser att det är så. Jag tror syskon är den vackraste gåvan man kan ge sina barn. Älskar er.


Kommentarer
Så här sa: Carro

Vilken underbar, kärleksfull bild! Underbara fina barnen :) Det är livet!

2011-01-19 @ 23:05:05
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: sis

<3

2011-01-20 @ 09:10:34

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0