Dag 22, Det här upprör mig

Det finns en massa saker som gör mig riktigt skitförbannad! Människor som utsätter barn för elakheter är en sådan sak. Det gör ont i mig, jag mår illa av bara tanken. Idioter som offrar andra för att själv nå framgång gillas inte heller. Och kappvändare – urk! Det är en rättighet att tycka olika, men stå för f-n för det. Jag gillar inte heller när folk som inte riktigt vågar stå upp för vad de tycker och känner istället medvetet försöker såra lite inlindat sådär. Ja ni vet vad jag menar, en lite luddig statusuppdatering på facebook etc. Det är så patetiskt och det går fetbort! Egoister och besserwissrar är inte heller min melodi. Sen ska jag inte förneka att även tröga bilförare upprör. Jag kör gärna fort (för fort) och blir tokilsk på folk som kör för sakta. Klart att man ska hålla hastigheten, men det är lika illa att köra i 50 på en 70-väg som tvärtom. Hundägare som inte visar respekt för oss icke-hundälskare gör mig också arg. Jag tycker hundar är äckligt och jag tycker det är vidrigt att möta lösspringande kreatur. Folk får gärna ha hund , men inte runt mina ben (och bara så länge de plockar upp skiten efter dem).

Nä nu får jag sluta, jag sitter ju här och blir redigt irriterad :P



Kommentarer
Så här sa: sis

Ojdå.. Kände att jag blev lite arg jag oxå! Kram =)

2011-01-21 @ 00:18:16
Så här sa: Carro

Man kände liksom det på texten, att du blev argare ;) Örk för hundar och egoistiska hundägare. Blä!

2011-01-21 @ 08:17:55
URL: http://Http://carolinus.webblogg.se

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0