Dag 23, Det här får mig att må bättre

Det här får mig att må bättre.  Hmm..vadå bättre? Bättre än vad? Det här får mig att må bra skulle jag vilja ha rubriken, så jag tar mig friheten att ändra den. Jag mår bra av en massa saker, jisses allt kan jag ju inte skriva, men ok en liten del då. Jag mår bra av:

 

 

-          Tid med mina älskade

-          Tid med mina vänner

-          Att få träffa hela min familj på en och samma gång

-          Barn som skrattar så det kittlas i magen

-          Ett härligt träningspass

-          Kärlek

-          Att ha gott om ork

-          Mina föräldrar

-          Fredagsmys

-          Havet

-          Solen

-          Snön

-          Jordgubbar på stranden

-          En lång sovmorgon

-          Ett roligt och stimulerande jobb

-          En mysig middag

-          Ett glas rött

-          En kväll med barnen

-          En kväll utan barnen

-          Ett omtänksamt sms

-          En god middag

-          En ledig dag

-          Nytvättade lakan

-          Ett nytt nummer av favorit-tidningen

-          Choklad

-          En lång varm dusch

-          Första semesterdagen

-          Alla semesterdagar

-          Uppskattning

-          Glass

-          Omtanke

-          Mina syskon

-          En höstdag i skogen

-          Grillat

-          Att resa bort

-          Att resa hem

-          Julen

-          Att skratta så man nästan tappar andan

-          En promenad en sen stjärnklar kväll

-          Ett vänligt ord

-          Pyjamasdagar

-          Vita tulpaner

-          En skön hudlotion

-          Nystädat

-          Salta godisar

-          Födelsedagar

-          En bra bok

-          Ett efterlängtat paket i brevlådan

-          Att spela winnerbäck ensam på hög volym

-          Långfrukost

-          Kaffe

-          Färska blommor

-          Veta att jag gjort rätt val

-          Kramar

-          Känna att våren är på väg

 

Å så en massa, massa mer! Ja jag kan nog hålla på hur länge som helst… Och det är väl bra?!  Det är mycket som får mig att må bra här i livet ♥


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0