Dag 8, Ett ögonblick



Vackraste stunden i livet var den när du kom ♥

Min Lucas. Min förstfödde. Bilden är över 13 år gammal och här är han några minuter gammal. Första gången jag får honom i min famn. Första gången jag får se mitt barn. Första gången jag får uppleva detta starka ögonblick.  Det händer något här som jag inte i ord kan beskriva. Mitt liv förändras så totalt och om jag tidigare funderat över meningen med livet så vet jag exakt vad det handlar om nu.

Det vackraste ögonblicket i mitt liv. All smärta är borta, alla tvivel försvunna, det finns bara KÄRLEK.


Kommentarer
Så här sa: Carro

Ah lille liten Lucas! 13 år(!!!) helt galet, men det är magiskt! ILY!

2011-01-07 @ 16:28:11
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0