Fin fredag

Underbara lediga fredagen inleddes med sovmorgon, snabb frulle och sen 8,5 km på löpbandet. Kände mig sjukt stum i benen, men envishet är tydligen till fördel ibland och efteråt kändes det såklart hur bra som helst. Efter Friskis åkte jag hem och tog en mysig dusch med finaste Alicen. Sen körde jag, Mattias och Alice till stan. Vi lunchade på barbacka (billigt och gott) och hann även med lite lek där. När de stängde stack vi snabbt till Stadium, mina träningsbralls har gjort sitt och just nu används de flitigt så det fick bli ett par nya. Efter det hann vi med en snabbrunda till HM där Alice köpte en vattenflaska inför morgondagens Friskis-premiär! Sen gick det fort till BR där vi bytte en födelsedagspresent som Toss fått dubbelt av. Hon lämnade dubletten av Kitty-pusslet hon fått och bytte till en film som hon tjatat om i en vecka nu (eller ja sen sist hon var hos Leon och fick titta på hans Chuggington). Ikväll har vi haft det toppentrevligt! Anette, Patrik, Märta, Ulrika, Björn och Alize har varit här. Det blev köpemat i vanlig ordning och en massa tragga och skratt. Vi brukar ha väldigt kul när vi ses men ikväll blev det liksom extra trevligt. Barnen lekte fint hela tiden och vi skrattade och tjatade en massa. Nu är det dax att krypa ner, imorgon är det som sagt premiär för liten Toss på mitt favvisställe :) Friskis here we go!

Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0