Här kommer en hälsning från härliga Sälen!...

img_6807 (MMS)

Här kommer en hälsning från härliga Sälen! Andra dagen i backen. Idag fick Alice verkligen smak på att åka. Hon åkte, åkte och åkte och hela tiden ville hon mer, mer och mer. Underbart! Vår egen skidåkning får nog stå tillbaka  lite för det är mycket roligare att njuta av glädjen hos de små. Stugan här i Lindvallen är jättemys. Vi bor nära backen vilket gör att man inte ser grabbarna så mycket. De åker och roar sig mest på egen hand. Helst i Pink park eller family park där de kan hoppa och trixa :) Nu har de små krupit ner, Lucas och Linus tittar på film och själv har jag nyss bastat. Jag känner mig hyfsat trött i både kropp och huvud, men det är en skön trötthet som infinner sig här. Yes, jag gillar verkligen livet i vinterlandet.


Kommentarer
Så här sa: sis

Alice är jätte cool =) Hoppas att det är bra med alla dom anndra oxå och att de håller sig friska. Själv går jag på halvfart, det gillas inte jag vill till friskis i morron! Hälsa alla och som "Stenis" sa: De e bare å åk! ILY

2011-01-31 @ 23:05:11
Så här sa: Therese Nellan o Maja

Åh avd härligt Vi åker snart till Åre och jag undrar så hur det ska gå för Nellie i backen, framförallt om hon kommer ha tålamod. Går Alice i skidskola?

Ser ut att vara underbart, kram.

2011-02-01 @ 12:38:05
URL: http://fesan.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0