Nyår!

Ett kort inlägg om en bra nyårsafton. Vi firade med familjen Persson och hade hur trevligt som helst. Maten hämtade vi på Köttesssen och den var fantastisk. Efterrätten gjorde vi själva (gino) och en massa andra godsaker slank också ner förstås.  Kvällen ägnades åt barnen, sällskapsspel och en massa skratt. Vi hade verkligen superkull! Japp det var perfekt. Alice var ”faktiskt  skiträdd för raketerna” som hon själv uttryckte det. Men somnade från dem gjorde hon såklart inte. Vi kikade lite genom fönstret vid tolvslaget men vid den tiden var hon grymt trött och hon var måttligt road av smällandet så direkt efter bäddades hon och kusinerna ner sig i vår säng. Mys! Vi andra fortsatte fira till klockan var över tre. (Lucas somnade sex imorse!) Det blev en seg men trevlig förmiddag  idag tillsammans med Perssons som ju var kvar. När de kört fick jag världens energi och julen är nu utstädad från huset. Jag vet, det är tidigt men jag tycker tomtar, gran och pynt blir så fula efter nyårsfirandet. Vill bara ha bort dem! Rent och fräscht är här nu med andra ord. Fast med Alice är det inget vidare, idag har hon fått hög feber igen och sovit flera timmar på soffan. Är det inte bättre imorgon så ringer jag barnakuten och om de inte vill ta emot oss så får det bli VC på måndag. Håller tummarna för en frisk och pigg födelsedagsflicka på måndag ♥

(Segt internet och inga bilder, kanske funkar bättre imorgon... :S)

GOTT NYTT ÅR!!


Kommentarer
Så här sa: Carro

Låter som en najsig nyårsafton. Synd att du inte kunde lägga upp bilder. ILY

2011-01-03 @ 13:22:48
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0