Trettondagen

Förkylningen har lagt sig lite och jag kände mig mycket piggare igår redan. Då blev det en tur till Andy´s lekland med barnen, Mattias, Carro och Leon :) Haha har en film när Leon och Alice hoppar studsmatta som jag bara måste bjuda på. Kolla in hur Leon liksom hoppar med huvudet och hela överkroppen, medan benen står still :) Så sött ♥ Och Alice har som vanligt tungan utanför munnen när hon koncentrerar sig.

Idag vaknade Alice 11.20! Kan bara konstatera att vi är snett på tiderna i det här huset. Jag hade varit uppe innan med Lucas som åkte iväg på innebandycup tillsammans med ett gäng 96:or. De hade några killar som blivit sjuka så Lucas fick ta plats, han var superglad för det kan jag lova. Nu är de i Skövde och ska stanna där till lördag. Idag jobbar M. Jag, Linus och Alice har haft en redig pyjamasdag. Långrfulle med smoothie och ägg var en fin start på dagen. En runda ute har vi också hunnit med. Lite pulkaåk och en kort promenad piggade upp. För övrigt har vi mest spelat spel och myst inne. Nu ska vi göra oss klara inför kvällen. Vi ska till mina föräldrar och hjälpa dem att tömma skafferiet på julmat :) Julen är ju slut och idag ska den firas ut ordentligt!

Hoppas ni också har en fin trettondag.



Original Video - More videos at TinyPic

Kommentarer
Så här sa: Marie

Söta är dom! :) Hoppas det smakade med skafferirens! Ha en bra kväll kram sis

2011-01-06 @ 17:48:37
Så här sa: sis

Haha så goa "ungarna" är. Tror inte Leon har fått kläm på det där med att hoppa ännu =)

Hoppas ni hade en mysig kväll!

PÅK <3

2011-01-07 @ 14:59:16
Så här sa: Carro

HAHAHA, sjukt rolig film! Leon har inte lärt sig att hoppa än, men det ser ju rätt roligt ut. Kul är busa på Andy's :) ILY!

2011-01-07 @ 16:29:00
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0