12/1 onsdag

Gick hem tidigare från jobb idag. Linus mådde inte bra imorse, men mamma och Bojje var snälla att vara hos honom här på förmiddagen. Inte alltid det lättaste att vara hemma från jobbet. I eftermiddag somnade Alice tyvärr i soffan, hon sov 20 minuter men det räckte för att förstöra hela kvällen. För två minuter sedan slog hon igen ögonen. Alltså närmare 23.20 :/ Blir inte lika kul imorgonbitti kan jag lova. Nåja kort dag imorgon och sen väntar helg. I like! Ikväll kom mellansyster hit på kaffe och sen lurade jag med henne till Friskis :) Själv fick jag till 8 km på löpbandet och även om det var tungt i benen efter veckans tidigare träningar så var det väldigt skönt efteråt. Haha jag har haft rejäl träningsvärk efter jympan i måndags! Idag körde jag fem minuter löpning varvat med två minuter gång och höll på så till jag var uppe i 8 km. Nöjd!

Nu är jag sjukt sugen på kaffe, men jag antar att sängen är det jag borde prioritera.




Kommentarer
Så här sa: Marie

Jag är glad att jag hängde mä! :) Jätte skönt kram

2011-01-13 @ 17:05:09
Så här sa: Carro

Skönt att träna :) ILY!

2011-01-14 @ 09:11:42
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0