Vardag på väg

Igår jobbade M och jag, Linus och Alice tog bussen till Carro, Leon och Linus i Broby. När Mattias anlänt beställde vi thaimat och det är så sjukt gott! Vi hade en trevlig kväll tillsammans och den innehöll bl.a Sälen-planerande, wii och godsaker ;) Tack fina ni ♥ Vi kom hem ganska sent på natten, men satt ändå uppe en stund jag och M. Suck, vi är verkligen helt snett på det där med tider just nu. Och imorgon är det vardag. Jisses :O Kan inte förneka att jag inte alls är sugen på det där med vardag. Julledigheten är årets bästa ledighet om ni frågar mig. Den är så lugn och kravlös och det är liksom tillåtet att gå i pyjamas halva dagen, att vara inne, spela spel, se på tv, mysa. Jag älskar verkligen det.

Idag har vi haft kompiskalas (babysångskompisarna) för Alice. Vi slog ihop det med Hjalmar som fyllde år i mellandagarna och denna gången hade vi det hemma hos dem. Trevligt som alltid att ses. Tänk att våra "bebisar" passerar tre nu en efter en. Glad att vi håller kontakten iaf! Snart är det dax för en träff med bara mammorna, det gillas! Ikväll har jag varit på Friskis (som sagt det är vardag nu) och sprungit på bandet. 8,5 km blev det och hade det inte varit för att de stängde så hade jag kanske sprungit än :) Inte klokt vad det gick lätt idag då. Underbart de gånger det känns så!

Sängen kallar - jobb imorgon. (Varför försvinner julen så förbannat fort) :/


Kommentarer
Så här sa: Carro

Tack för i lördags, mysigt! Längtar som tusan till Sälen nu när julen är över. Älskar pyjamasdagar ju :-D

2011-01-11 @ 08:48:06
URL: http://Http://carolinus.webblogg.se

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0