Dagen och tattoo?!

Jobb idag, finfint det :) Det är kul att gå till jobbet och det är jag glad för! Långtifrån alla har det så. Mammi och Bojje har passat Alicen idag, tack för det. När M vaknat efter nattens jobb så målade han och Bojje vidare på huset. Längtar till det är klart!

Nu ska jag ta en dusch och sen är det dax för sängen. Alice har varit grymt orolig inatt och det känns ikväll. Imorgon ska det jobbas igen och sen gäller det att förbereda midsommarfirandet. Vi ska till M´s bror med familj och husvagnen ska med :)

Btw.. plötsligt slog det mig! Som en blixt bara så där! Jag har länge funderat över en tatuering och jag har verkligen lagt tid på att fundera över hur den skulle se ut isåfall. Har inte haft den blekaste aning faktiskt. Jag har i princip bara vetat vad jag ville ha med i den. Men nu vet jag exakt hur och vad jag vill ha. Men vågar jag?? Ajajaj! Åh vill vill vill!



Kommentarer
Så här sa: Carro

Ohh tattoo, det gör ONT! Men det finns värre saker ;) Jag följer med och håller handen ;-D Då har du ju iaf något givet att önska i 35-årspresent ;)ILY!!

2011-06-26 @ 21:25:24
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0