Den här dagen tänker jag bära med mig i hj...

img_2343 (MMS)

Den här dagen tänker jag bära med mig i hjärtat under lång tid framöver. Sju timmar har spenderats i Torsebro tillsammans med finaste stjärnorna Carro å Leon. Linus hittade kompisar och det var inga långa stunder han hängde hos oss vid brassestolarna. Alice och Leon badade den mesta av tiden men varvade smått med fikapauser och lite lek på land. Alice summerade det på ett underbart sätt när vi strax efter kl 18 ikväll körde hemåt: Det var väldigt bra idag mamma och det funkar så fint för mig att leka med Leon. Ja det har hon sannerligen rätt i.


Kommentarer
Så här sa: Carro

Åh underbara NI, underbara dag!! Fina Alicen då, hon har så rätt så rätt. När Leon berättade för Linus vad vi gjort under dagen då konstaterade han att "de andra pojkarna var inte snälla, bara jag och Alice". Fina älskade barnen. Tack min vän för en efterlängtad dag tillsammans med er!

2011-06-29 @ 09:42:08
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0