Det blir en dag på stranden ♥

Ja det blev det. Hur underbart är inte det då? Love it! Fast att jag knappt ens kände på vattnet så fanns det ju de som badade. Mina tre älsklingar låg minsann i. Galet kallt. Själv dyrkade jag mest solen. Jisses hade nästan glömt hur underbart det är med strandliv. Snälle ge oss detta vädret i flera månader, det behövs. På stranden hade vi fint sällskap av hela storasis familj :) Tid med massa fina människor gjorde gott i själ och hjärta ♥

Nu är grabbsen skjutsade till sin pappa, de ska på kalas ikväll. Alice sover som en stock i vår säng, hon är helt slut av värmen. En liten stunds vila bjuder vi på idag, det är ju lördag. M är på Maxi och sen skulle han handla kvällens middag i stan. Bara vi tre hemma så det får bli lite köpemat ikväll.

Själv sitter jag mest och slösurfar, lyssnar på Winnerbäck och njuter av ensamheten. Ett glas rött och en dusch väntar på mig.




Kommentarer
Så här sa: Storasis!

Åh vad man längtar tillbaka när man ser dessa underbara bilder! Tack för sällskapet =) <3

2011-06-07 @ 10:00:09
URL: http://pajzon.se
Så här sa: Carro

Hoppas vi får en massa fler lata dagar på stranden. Så glad att Leon och Alice leker så bra. Fina barnen :) ILY

2011-06-14 @ 17:35:26
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0