Hej måndag!

Äntligen vecka 24. En vecka jag sett fram emot. Anledningen? Att jag väldigt snart bara har ett jobb som ska skötas. Denna veckan ska jag också köra dubbelt men på fredag är det sista passet på förskolan. Ska bli så skönt.

Nu är jag nyss hemkommen efter att ha skjutsat grabbsen till sina skolor. Sista dagen i skolan idag, imorgon är det äntligen skolavslutning. Mest härligt såklart, fast ändå lite blandade känslor. Grabbarna börjar bli stora och det händer en massa på just loven. Övernattningar hos kompisar, cykla iväg, sena kvällar... Att man sen själv måste jobba delar av lovet gör ju inte saken lättare, det är liksom enklare att ha koll när det är vardag. Men ändå är det såklart mest härligt med sommarlov :)

Helgen har varit fin. I lördags var vi ute och åt tillsammans med Marie och Jocke. Supertrevligt och galet gott. Efter det cyklade vi hit och fortsatte kvällen. Igår var vi hemma och röjde en del i trädgården och på altanen. Sjukt trött på alla äckliga katter som använder våra dynor som sovplats. Hatar det och förstår inte att det kan vara tillåtet? Mina barn sitter ju inte precis i grannarnas utemöbler med glass och annat kladd? Ilsk. Förutom utegörat igår var jag och Alice en runda hos Ulrika och Alize som hade barnkalas. Igår var faktiskt hela babysånggänget samlat, trevligt attans. Lite senare på kvällen kom mina föräldrar hit. Vi grillade korv och tjatade en stund.

Nu ska tvätten ut - sen frulle och sen jobb på bästaste Vincent!




Det blev ett dopp i poolen igår på kalaset :)


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0