Hemmadag

Idag har vi haft en redig hemmadag. Jag och Alicen har mest varit tillsammans. Renbäddade sängar har vi nu överallt och det är nog det mest effektiva vi gjort idag. Lekt, byggt tågbana, badat och gjort pärlhalsband är andra aktiviteter. Vädret har inte riktigt varit med oss men det har verkligen varit skönt med en dag utan krav och att bara få vara. Fast imorgon krävs det att vi hittar på lite mer, annars tar tristessen över och rastlösheten kommer krypande.

Ikväll blir det en tur till Friskis och sen ska det njutas jordgubbar och favoritchokladet. Mmm I like!



 
♥ ♥ ♥


Kommentarer
Så här sa: Sandra

Mysigt med hemmadag. Jag längtar verkligen efter ledighet nu. Men vädret får gärna bättra på sig först.

Igår var jag inne på Vincent och slog till på Crocs till barnen. Arvid ligger mellan två storlekar men var envis och ville ha dem ändå. De är STORA men så får det väl vara...

Det chokladet är galet gott. Och jordgubbar till det kan ju inte bli annat än succé.

Ha det bäst!

Kram

2011-06-21 @ 09:21:14
Så här sa: Carro

Du får INTE tipsa om så goda choklad, bästa på länge ju :P ILY!!

2011-06-26 @ 21:26:21
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0