Party snarty

Stressa, jäkta, skynda. Alltså ärligt talat - jag är sjukt trött på det. Idag har det varit en sådan dag. Ghaaaa. Dagens höjdpunkt var (förutom att Alicen var med mig på jobb) fika hos fina vänner (U&A). Utöver det och massa annat har jag hunnit in en snabbrunda till stan och HM. Imorgon vankas det 80-talsfest på jobb! Galet vad enkelt det var att hitta kläder till den festen då, det är verkligen 80-tal i stan :) Leggings, linne och en kort top, skärp, samt benvärmare naturligtvis. Hoppas på våfflat hår och en rosa snoddis i håret och naturligtvis en massa armband av plast :) Låter najs va?! Tur vi inte ska ut på stan ;)

Nu sängen - imorgon är det min allra sista arbetsdag på jobb (föralltid?!) Känns sådär. Jag har många goa kolleger och vänner som finns just där ♥


Snajsigt :P



Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0