Student och jobb

Lördag och jobb idag. Kändes helt ok att stiga ur sängen imorse trots att det var studentfest för min brorson Ted igår :) Det var en supertrevlig fest med allt vad en sådan bör innehålla. Idag var det som sagt dax för lite lördagsjobb. Marie och Jocke var snälla och passade Alicen eftersom Mattias jobbat natt och behövde sova. Nu ska jag göra mig klar inför kvällen som även den ska spenderas tillsammans med Marie och Jocke. Kinamat står på menyn och en massa andra trevlighter såklart :)




Festfin Alice


Grymt coola brills om ni frågar mig :)


Kommentarer
Så här sa: Marie

Tack för vi fick passa Alice o spendera kvällen med er! P&K Sis

2011-06-12 @ 02:06:27
Så här sa: Carro

Student är alltid trevligt :) Och Alice var jättefin som vanligt <3 ILY!

2011-06-14 @ 17:31:16
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0