U N D E R B A R...

... är bara förnamnet på den här ljuvliga ledigheten vi haft.  Massor av sol och jag har verkligen njutit av lata dagar på stranden. Tre dagar i rad har spenderast på favoritstället. Ja jag älskar havet. Barnen har varit med och vi har haft annat fint sällskap där också. Ja inte bara där, vi har omgett oss med massa fina människor de här dagarna. I lördagskväll cyklade vi in till mellansis och Jocke, där bjöds det på vin, tjat och en runda kort :) Igårkväll var vi hemma hos Carro och Linus och grillade massa gott, samt traggade ihjäl ett par timmar. Tack för det. Idag följde familjen Persson med oss hem och vi planerade lite inför sommarens gemensamma semester. Husvagnssemester here we go! Tre semestrar blir det för oss i år. Liseberg med M's grabbs, Lalandia med mina och så lite husvagn för Mattias, mig och Alice.

Förresten måsta jag fått massor av vuxenpoäng nu. TRE dagar på stranden och inte röd nånstans! Det ni ;)

Enda nackdelen med den här ljuvliga ledigheten är väl att allt har ett slut. Så även dessa underbara dagar. Och en sak är säker, jag längtar sannerligen inte efter vardag nu...



Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0