Bowling, löpning och lite annat

Gårdagen var toppen. Skolavslutning med Linus och sen lunch på det. På em var jag, Lilliz och Alice och bowlade. Alice tyckte det var toppen, Linus tyckte det var sådär - det kunde gått bättre för honom. Efter en snabbrunda på Maxi stack vi hem och lagade middag. Då kom jag på att det var Borett-loppet och att Alice ville vara med där. Skynda skynda, men vi hann. Vi träffade på fam Persson i tivoliparken och Alice fick till sin stora glädje springa med Esther. En mysig kväll som avslutades med att M anlände till tivoliparken efter jobb. Vi åkte tillsammans hem och käkade till kvällsmat upp de tre liter med jordgubbar vi köpt innan. Jag ljuger inte om jag påstår att jag åt hälften av alla gubbarna ensam. Jag är sjukt galen i jordgubbar, kan inte sluta äta och jag föredrar att äta dem med fil och müsli eller naturella. Föralldel mjölk och socker eller glass funkar också utmärkt. Alice är likadan som mig och igår när vi skivade jordgubbar i filen utbrast hon: Verkligen sjukt gott det här :) Söta Tossen ♥ 

                                                       
Idag har jag jobbat. Alice var med mig en stund på jobb och hon ska vara med imorgon också. Efter jobb blev det milen på löpbandet. Nöjd! Nu är det soffhäng med grabbsen och snart är det sooova! Imorgon är det sista dagen i barngruppen. Blandade känslor. Linus har varit på C4-lägret idag och tyckte det var toppen. Skönt att han har dagarna fyllda i två veckor nu.






 

 
 Finaste ni ♥



Förresten har vi hela hallen fylld med färgburkar. På lördag vankas det målarfest, nu ska huset bli svart med hjälp av massa fina familjemedlemmar :) Själv ska jag jobba en stund, men jag kan ju alltid vara med på festen :P


Kommentarer
Så här sa: Carro

Ja jordgubbar är himelskt gott! Fattar inte hur man slutar äta dom?! Man blir inte "mätt" på jordgubbar :P Dock föredrar jag ju dom med ovispad grädde, svullo som man är xD Fast med yoggi/fil och flingor till frulle blir det toppen :-D



Härliga bilder, kul ni hann vara med på loppet. Ses på lördag :)) ILY

2011-06-15 @ 22:03:37
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Storasis!

Låter som en intensiv men ändå en toppen dag, jag saknar att kunna springa hoppas verkligen att benet snart är bra igen. Men mina målar armar lär funka på lördag och vi hoppas att vädret är bra. Ska bli kul att få komma på målarfest ;)

Vi ses på lördag!

Åh fina bilder du lagt ut =)



ILY <3

2011-06-15 @ 22:53:14
URL: http://pajzon.se

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0