Jordgubbar och skor - älskar!

Jobb idag och visst är det illa att man nästan försover sig när man inte börjar förrän klockan tio?! Ja jag hann iaf  med både dusch, frukost och med att sätta nyckeln i låset innan det var dax att slå upp porten för kunderna. Jag hade såklart ställt klockan, men stängt av den igen, galet att man kan vara så slut. Antar att det var alla timmarna i solen igår som knockade mig rejält.

Dagen på jobb har varit bra. Det har gått i ett och varit en hel del att göra men inte alls för stressigt. Lagom tempo, det gillas - timmarna rusar då. Jag fick också fint besök av Carro och Leon, söta dem kom med jordgubbar som jag givetvis krängde upp omgående :) Jag kan verkligen inte äta jordgubbar, jag frossar dem. Allihop på en gång, mängden spelar liksom ingen roll - jag äter tills de är slut!

Idag fick jag också beskåda första leveransen från skomärket Kavat på jobb. De übersnygga skorna står nu överst på önskelistan! Vill ha! Shit, jag är sko-oman, det är som med jordgubbar, jag får aldrig nog. Så småningom kommer vi också få in Kavat till barn och det ska bli kul att testa dem igen. När pojkarna var små var det nämligen i princip det enda märke jag köpte till dem. På senare tid har de väl enbart sålts på Sko-Dej och det är en affär jag vägrat besöka under många år. Men snart så har vi dem på Vincent :)

Ikväll jobbar älsklingen så det är bara jag och mina små hemma. Lucas är iväg med Jocke i lastbilen och han verkar trivas hur bra som helst. Hur kul nu det kan vara? Åka runt i en lastbil hela dagarna när solen skiner och man kan vara i plurret konstant! Aja huvudsaken är ju att Lucas är nöjd :)

Snart dax för sängen - jobb imorgon och jag ska inte försova mig :)

 


I´m in love!


Kommentarer
Så här sa: Carro

JA riktigt snygga skor, sånna vill man ha. . . Najsinajs att få träffas en stund idag oxå, sen fick Leon och Alice en stund tillsammans i Torsebro. Men ojojoj som Leon bölade när Alice åkt hem. Tog ett bra tag innan han ville bada igen, lille Bus :/ ILY!!

2011-06-29 @ 23:10:20
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0