V.A.R.M.T

Jobbat idag... Ok, jag gillar mitt jobb, men just nu gillar jag ledighet och strandenlättja oerhört mycket mer. Det var sådär kul när klockan ringde imorse och vardagen kallade. Det var inte alls kul att vi hade 29 grader inne på avdelningen idag. Efter jobb var jag på samtal med Lucas lärare. Kändes ok. Efter det stack jag in till stan en runda. Behövde verkligen shorts! Hittade ett par jeansshorts som jag nu velar om jag ska behålla eller lämna tillbaka. Hade tänkt träna idag också, men tiden räckte liksom inte till. Jag får ta det imorgon, direkt efter jobb har jag nämligen en tid inbokat med instruktör i gymet. Lite nya utmaningar väntar efter det hoppas jag :)

Ikväll har jag och Linus rensat hans rum. Skönt nu när det är gjort. Halvtrist att göra med en ilsk Lilliz till hjälp ;) men nu efteråt är han såklart nöjd.

Nu ska jag i duschen, fy (nej inte fy- här gnälls inte på värmen!) vilken klibbig hetta vi har.


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0