Åksjuka

Morning lördag. Vilket väder att vakna till :) Sol gillas skarpt nu. Alice vaknade ganska tidigt idag, men det gjorde ingenting - vi däckade nämligen i soffan runt tio igår båda två. Vid elva förflyttade vi oss till sängen. Kvällen igår var aningen upp och ner. När jag slutat jobba skjutsade vi M till sitt jobb eftersom jag behövde bilen. På väg hem igen kräker Alice ner hela sig, hela bilstolen och lyckas även träffa sätet. Urk! Andra gången på väldigt kort tid och jag vet att det inte är magsjuka utan åksjuka helt enkelt. Hemma igen åt hon för glatta livet, även de tillhörande godsakerna till fredagsmyset, så sjuk är hon ju inte. Nu längtar jag till Tossen är så stor att vi kan byta ut stolen till en framåtvänd. Ganska tröttsamt med nerkräkt Liten och nerkräkt bilstol.

Idag ska det jobbas för min del. Klockan tre börjar sen helgen och den ska mysas med mina fina.

Men först kaffe och sen ska Alice lämnas hos farmor.


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0