Äntligen

Det har varit en fin dag idag. Lucas var med mig på jobb idag också, hans andra och sista prao-dag för den här gången. Vi gick hem lite tidigare från jobb i em och sen fick vi fint besök. Bästa Carro och Leon har varit här! Äntligen. Det blev lite fika, lek och bus, massa tjata, middag och så lite kaffe till :) Love it! Plötsligt var allt precis som vanligt. Enda skillnaden då mot nu är att vi faktiskt inte fått ihop en enda träff på evigheter och då menar jag verkligen evigheter. Förr sågs vi flera gånger i veckan och jag saknar den tiden ohyggligt mycket. Idag känner jag mig både glad och varm i hjärtat ♥

Nu har jag nattat barn och snart ska jag natta mig själv. M jobbar inatt och det är faktiskt skönt med lite ensamtid. Imorgon är det en lång dag som väntar. Först ska mina tre små skjutsas till sina skolor/förskola. Sen ska jag på utbildning på högskolan. Därefter bär det direkt av mot Ullared för stugövernattning och shopping med mina fina systrar, älskade mammi och mina svägerskor. Kommer bli kalasbra!



Alice (på flöjt) och Leon (på gitarr) lyssnar och spelar till Leons favoritlåt med Mojje.
Var ligger landet där man böjer bananerna?


Kommentarer
Så här sa: Carro

TACK TACK TACK mina fina för idag. Saknaden har varit grym :/ I natt kommer vi sova hur gott som helst. Hjärtar er ♥

2011-03-23 @ 22:40:37
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0