Baka vs smaka

Att baka eller smaka det är frågan. Liten har gjort bägge delar. Hon älskar att pyssla i köket. Blåbärsmuffins och kladdkaka väntar nu våra fina vänner. Förresten är jag nog lite galen. Jag älskar mitt jobb, har ev ett nytt på g och kan ändå inte låta bli att kolla på platsbanken. Nu är där en tjänst ute som är überintressant. Måste söka. Det är i förskolan och jag jag tror det varit riktigt fint :) Att starta en egen förskola är också en dröm, men det tar vi en annan gång.



Älskar att baka, men slicka skålen är inte heller fel :)


Kommentarer
Så här sa: Carro

Kul med en ny tjänst att söka :) Var är det? Men vad är det för nytt jobb på g då? Känns som vi borde ses...



Mysigt att baka, hoppas det smakade gott :) ILY

2011-03-15 @ 12:40:20
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0