Beröm

Vissa dagar är bättre än andra. Idag har jag haft en toppendag på jobb. Allt liksom bara klaffade, vi har en så ljuvlig barngrupp och jag är stolt över att vara pedagog bland våra duktiga små! Jag vet, eget beröm luktar illa men någon annans beröm kan man väl få njuta lite av? Jag vill nämligen skriva ner att en kollega idag berättade att hon är väldigt imponerad av min yrkeskunnighet och att hon talat om för chefen hur duktig jag är och hur bra vår verksamhet blivit sen jag började. Jag blev såklart jätteglad. Att få beröm av en kollega är såklart det nästbästa betyget man kan få. (För det allra bästa är förstås när man känner barnens förtroende och vet att de tycker om en.)

Å iochmed att jag trivs väldigt bra på mitt jobb så velar jag nu vidare...

Dax för pyttedans!

Btw, ta bort det här vädret. Fort fort.



Kommentarer
Så här sa: Carro

Du ÄR jätteduktig love! Hade varit väldigt tråkigt om vi förlorat en sån fin förskolelärare som Dig!



Kul med beröm, ta åt dig för det är du värd. Pyttedansa bort regnet är ni snälla ILY!!

2011-03-10 @ 15:39:12
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Sandra

Vad kul! Bra att du tar det till dig och gläds åt de fina orden. Vi behöver alla få höra att vi gör något bra. Det är också viktigt att man, som du nu, verkligen tar det åt sig.

Läser mellan raderna att du kanske har annat på gång. Himlans spännande ju :)



Kram

2011-03-10 @ 20:57:00
URL: http://loppanbus.webblogg.se/
Så här sa: Sis

Klart du ska ha beröm och själv klart ska man ta det åt sig. Det är så HÄRLIGT med kollegor som inte bara ser sig själva utan kan ge fina ord till någon annan oxå. Jag vet jag har EN sån kollega och det är guld värt. Du är strålande bra på det du jobbar med förstår om du velar!!! ILY

2011-03-10 @ 21:20:37
URL: http://pajzon.se

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0