Drömmer lite

Nu har vi haft trevligt besök. Alice var dock inte så trevlig, hon har gnällt i ja snart tre timmar. Inte undra på det - hon är såklart sjukt trött. Vi pratade just om det, jag, Ulrika och Anette - om trötthet alltså. Det tar på krafterna att jämt sköta servicen i en stor familj. Idag har jag varit riktigt less på det. Missförstå mig inte, jag älskar att vara mamma och fru men ibland skulle det få finnas lie mer utrymme för att bara få vara Amanda litegrann. Så en tjejweekend till Barcelona skulle inte sitta fel :) I slutet av september ville mina kära vänner boka. Ja vi får väl se ;)

Nu - dax att laga middag (och att återgå till sevicen)

 
Why not?


Kommentarer
Så här sa: Carro

Barcelona är ju aldrig fel, fast jag åker nog hellre med familjen :) (Men så har jag ju (tyvärr) rätt mycket egentid oxå...) ILY!

2011-03-15 @ 12:41:56
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0