En fin tisdag

Tisdagen flög förbi. Antar att det är precis så det ska vara när man har roligt. För det har jag haft idag :) Känner mig minsann lite stolt och duktig efter att ha klarat av dagens bravader helt på egen hand.  Jag kom hem ganska sent och maken hade lagat god spaghetti till middag. Kvällen har ägnats åt mina små ♥ Ja mest åt Alice faktiskt. Efter fotbollsträning, läxläsning och middag stängde Linus in sig på rummet vid sin dator. Antar att det också är precis som det ska vara, även om det känns konstigt att min lillkille är ganska stor nu.

Själv fick jag iaf nöjet att leka med Toss. Bilar och garage är nya grejen. Tur att hon har fyra storebröder och att det finns den del att hämta på vinden. Alice är ju väldigt flickig i mångt och mycket men när det kommer till att leka så är det nog inga typiska tjejlekar som hägrar. Hon gillar att bygga, leka med bilar, spela fotboll osv. Fast ja, den där prinsessleken kan vi nog kalla überflickig förstås :)



Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0