Fredag, frulle och funderingar

Fredag, frallefrulle hos fina sis (tack!) och nu snart ska det jobbas. Ikväll ska pojkarna till sin pappa, men först ska Linus på disco :) Stora killen. Jag har lovat honom att fixa en ny tröja till kvällen så det ska också hinnas med idag. Linus ja - jag undrar hur hans helg blir nu. Jocke (lärare) har nämligen ringt hem till pappa för Linus hade varit väldigt ledsen i skolan i veckan. Nu hoppas jag att A fattar och inte enbart ser det som kritik. Ibland får jag frågan varför jag låter Linus åka dit varannan helg. Jag tvingar inte Linus till någonting och kommer aldrig att göra det heller. Han väljer själv att åka.

Hur jag mår idag? Jo det är ok. Jag funderar en hel del. Och det är visserligen mycket, men inte enbart, på Linus..



Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0