Grillat är gott

Idag har Alice fått vara hemma från Vintergatan, hon var lite halvhängig och jag trodde det skulle bli mer av det. Men nu verkar hon pigg och kry igen, skönt. Grillen är tänd och det ska smaka fint  till middag. Älskar när grillsäsongen drar igång :) Som vanligt är det maken som sköter grillningen och själv har jag precis dragit igång ett brödbak. Hoppas det också kommer smaka. Ikväll blir det kanske en ny joggingrunda, jag siktar på det iaf. I sämsta fall får det bli en lång promenix. Får se vad min dumma mage tycker lite senare, den värker sjukt idag.

Men förövrigt är det ju en väldigt fin dag.


Kommentarer
Så här sa: Carro

Grillat är mumma! Va duktig du är som bakar, både pizzabullar och bröd.



Hoppas du kan springa ikväll, hade jag med velat, men jag är sjuk igen :/ Kommer aldrig klara vårruset...



Njut av middagen! ILY

2011-03-28 @ 15:50:57
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0