Hämnden

Myskväll fick det bli ikväll. Vädret gav höstkänslor så soffan intogs tillsammans med kärleken och en film. Den nya tv:n får högsta betyg här hemma. Själv tycker jag att det bästa av allt är att man sätter i usb-stickan i tv:n och vips har man filmen tillgänlig på tv:n. Jag avskyr dvd-skivor som ligger överallt (utom i det fodral de ska) så detta är perfekt.

Hämnden såg vi ikväll. Jag gillade den skarp. Men så har jag ju svårt för att inte gilla filmer med mr Persbrandt :)

Nu väntar sängen, imorgon ska det jobbas lite.




Kommentarer
Så här sa: Carro

Mysigt med lite höstkänslor faktiskt :) Kul att ni är nöjda med nya tv:n. Filmen tror jag inte att jag har sett, kanske man ska göra.



Önskar er en fin fredag och helg. ILY

2011-03-11 @ 09:24:42
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0