Helgen

En fin helg har nått sitt slut, det vill inte jag. Jag vill ha mer ledig tid tillsammans. Fredagen spenderades i Ullared. Det blev lite shoppat och mycket skrattat. Vi hade det jättetrevligt! När jag kom hem i fredagskväll var jag inte piggast om man säger så, det blev en ganska tidig kväll i soffan.

Igår inledde jag lördagen med en joggingtur nere vid sjön, det gick toppen och var så skönt efteråt. Sen var vi en snabbrunda i stan innan vi stack till Fjälkinge på innebandy. Lucas lag spelade DM, det gick sådär. På kvällen var vi hemma och höll lördag tillsammans med familjen Persson. Vi åt tacogratäng och annat gott. Barnen lekte i vanlig ordning och precis som vanligt var det hur trevligt som helst :)

Idag njöt vi av vårsolen  tillsammans med mina föräldrar. Vi körde hem till dem och tog en härlig promenad tillsammans i skogen. Linus vägrade skogen så han åkte till Fjälkinge under tiden. Mammi bjöd på middag efter promenaden och det är ju aldrig fel :) Ikväll har maken och jag kockat lite, vi försökte oss på ett spännande recept och haha ja det gick sådär första gången. Andra vändan lyckades bättre, men vi får nog prova igen :P Nu ska jag inta soffan en stund. Klockan är ändrad en timme och som vanligt blir det tokigt i det här huset. Nåja jag får glädjas åt att det är ljust längre om kvällarna nu och att jag inte har någon som helst ursäkt att skippa utejoggandet längre.

FBK till final - det gillas skarpt.




Alice älskar att vara i skogen. Hon kan roa sig i timmar och tröttnar aldrig.
Nu håller vi tummarna för vackert vårväder och många utetimmar framöver.


Kommentarer
Så här sa: Carro

Vilken härlig dag ni haft i skogen då :) Alice är jättefin i nya jackan och FBK i final känns så lovely! ILY!

2011-03-28 @ 15:51:55
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0