Hmm..

Dagen började bra, jag hade lönesamtal med el bosso och det gick kanon. Sista samtalet med honom dock, han slutar efter den här veckan. Men man kan ju njuta av berömmet iaf ;) När jag kom hem från jobb blev det rita/klistra/glittra med Alice för hela slanten. Köket såg ut som ett julkort när Alice glittrat klart :) Ibland känns det som om jag gör samma saker överallt. Barn, barn, barn. Men jag tycker om mitt jobb. Och att spendera tid tillsammans med mina egna fina är ju det bästa jag vet.

Trots att jag trivs förträffligt på jobb just nu så är jag velig ikväll. Ibland tänker jag att jag verkligen måste ta de chanser som ges. Särskilt när man blir serverade dem, vem vet det händer kanske bara en gång i livet? Ibland tänker jag att livet är väldigt bra som det är just nu så varför inte bara njuta. Svårt det där.




Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0