Klänning

Middagen är i magen och jodå en pizzabulle också :) Blev hur goda som helst! För kvällen återstår bara lite träning och en stund i soffan. Ghaaa jag orkar verkligen inte springa, vet inte varför, har bara tappat sugen liksom. Jag vet att bästa botet mot just det är att ta sig till friskis, där brukar lusten återvända snabbt. Så det får bli en runda dit om en stund, vill inte bli en soffpotatis ju ;) Fast i ärlighetens namn lockar soffan betydligt mer ikväll.

Förresten måste visa en klänning som fick följa med hem till Alice i lördags. Jag har alltid älskat Småfolks kläder och när Alice var liten (är hon fortfarande!) hade hon massor från dem. Jag tycker att barnkläder ska se ut som barnkläder och gillar inte när man klär de små som minivuxna. Just därför har Småfolk stått högt i kurs :) Älskar deras äppeltryck och denna ljuvliga klänning:



Så fin på liten Toss ♥


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0