Lycka är att få lördagsmysa med bästa vänn...

img_7188 (MMS)

Lycka är att få lördagsmysa med bästa vännen. Bovve är i soffan, alla är nöjda och glada. Nu har vi kikat på melodifestivalen, antar att den var startskottet för en ny dagisplåga. Rätt låt vann som vanligt inte. Innebandyn i em gick inte heller vägen, men grabbarna gjorde en bra match iaf och Lucas var superduktig. Hans mål och assist blev dagens underhållning. Innan innebandyn var jag ute och sprang, usch å fy det var jobbigt. Inte så länge till vårruset nu så jag får nog jobba på lite med utomhuslöpningen. Kanske redan imorgon?! Tacomyset och lördagsgodiset behöver jobbas bort. Nu är jag trött, jag hoppas Alice intar en ny sovvana redan imorgonbitti. Natti.


Kommentarer
Så här sa: Carro

Vilken tur att ni hittade Bovve! Men nej, rätt låt vann INTE :(



Skönt att börja jogga ute, borde jag oxå börja med... ILY

2011-03-15 @ 12:36:16
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0