Massa göre

Så var det söndag igen. Kort helg den här gången. Idag har vi massor på att-göra-listan känns det som, men vi får väl prioritera. Vi borde städa, men jag antar att det är just det som får stå tillbaka. Veckohandla är nämligen helt nödvändigt och i em ska både jag och Mattias iväg. Jag ska på barnklädesparty (pomp de lux) hos Anette. Men först ska kylen rensas, maten inhandlas och tvättmaskinen  igång och jag som egentligen bara längtar ut i det fina vädret...

Vi har börjat kika på en ny bilstol till Tossen. Klart är att det så småningom blir en BeSafe iZi Up. Alice väger några hekto för lite som det ser ut just nu, men så småningom tror jag hon önskar en sådan här:


Råååååsa vill jag ha mamma (Nähä säger du det Alice?!)

Fast just nu äter Alicen ingenting så det lär väl dröja innan hon matchar 15 kg. Men att kräkas i bilen är inte heller något hållbart alternativ. (Dessutom gör det ju sitt för vikten) ;)


Kommentarer
Så här sa: Carro

Hoppas Alice slipper bli åksjuk om hon får åka framåt. Finfin stol iaf :) ILY!

2011-03-21 @ 18:21:01
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0