Ner å upp igen

Så väntar man plötsligt telefonsamtal ikväll. Linus berättade att han haft jätteont i magen i skolan idag och att han blivit superledsen. Han och Jocke hade gått undan och pratat länge om massor. Mest om skillnader som görs på honom och storebror... Nog talat om det. Jag är iaf glad att Linus kan anförtro sig åt sin lärare. Och åt mig. Han är lite ledsen och nere min älskade hjärteplutt. Jocke skulle ringa mig kväll och det känns himla bra att vi kan arbeta på rätt håll tillsammans.

Själv har jag haft ännu en fin dag på jobb. Och ikväll ska det bli en fin kväll. M jobbar visserligen men jag tänker inta soffan och njuta av livet lite. Ibland behöver man ner en bit och vända för att få nya perspektiv. Jag har träskat i funderarstadiet ett tag och även om det inte är helt bra så känns det iaf som att jag är på rätt väg.



Kommentarer
Så här sa: Carro

Usch blir så ledsen för Linus :( Tänk va mycket han måste gå och grubbla på. Som man inte ska behöva. Skönt att han iaf anförtror sig till både dig och läraren.



Skickar massa kramar till honom!!

2011-03-16 @ 09:20:09
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0