Ny vecka,många frågor.

Måndag. Jobb, ledig eftermiddag och så jobb igen. Ja ungefär så. Ikväll har vi haft möte i arbetslaget och jag känner att jag har så jäkla mycket mer att ge i det jag gör nu så det skulle vara oerhört svårt att ta ett beslut som innebär en större förändring. Jag trivs så förbannat bra och jag tycker så himla mycket om de tok-gosiga barnen vi har :)

Under de lediga timmarna idag var jag och Alice hos mina föräldrar. Vi bjöds på fika (fast jag snodde åt mig middag - haha) :) Tack för det. Alice höll på att tragga ihjäl oss allihop. Hon måsta vara i varför-åldern för hon frågar varför om allt. Eller ja hon frågar inte bara varför, utan hon frågar om allt. Vem, hur, vad, varför... Och så fort jag svarar på en fråga så frågar hon något nytt angående svaret hos nyss fått. Ja ni fattar ;) Vetgiriga Toss.

Jag frågar också mig en hel del saker ibland... Hmm.



Love U!


Kommentarer
Så här sa: Carro

Varför ska du byta jobb? Fattar inte... Har det med V att göra? Du har ju jobbat lite där nu. ILY

2011-03-15 @ 12:43:23
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0