Snurrigt

Jobb. Jobbigt. Jo idag var det faktiskt det, många sjuka - få vikarier. Friskis och fem kilometer på löpbandet kändes fint ikväll. Jag behövde rensa ur, fokusera på något annat litegrann. För det snurrar nu, blir tokig på att inte veta, inte ta beslut. Men kanske, kanske jag börjar ana vart det lutar. Jo jag tror det.

Här hemma snurrar det också. Jag hinner ingenting. Jag skulle vilja rensa ur, tvätta undan, städa grundligt, putsa fönster, sätta in nya blommor, fräscha till. Men jag hinner inte. Imorgon slutar jag visserligen tidigt - får se om jag kan hinna med något innan pyttedansen iaf. Fast Linus slutar extratidigt imorgon och vill hitta på något innan barbacka. Jaja värsta snabbstädningen kanske jag kan få till?! På fredag är det en lång, rolig arbetsdag igen. Det ser jag fram emot. Men först torsdag och tid med barnen ♥


Kommentarer
Så här sa: Sandra

Ah, jag vet. Varför hinner man ingenting. Jag har kli i fingrarna efter en riktig storstädning.

Jobbar idag också och sen helg. Skönt! Men den kommer gå i racerfart med fullspäckat schema. Sen är det måndag igen.... suck! Jaja, hoppas din helg blir bra.

Kram

2011-03-31 @ 08:41:40
URL: http://loppanbus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0