:)

Mums vilken middag älsklingen bjöd på idag. Han hade gjort en ljuvlig broccolisoppa med massa godsaker. Jag är ganska kräsen när det gäller just soppor, men den här var lovely.

Nu sitter jag äntligen i soffan. Alice somnade i puffen sent i eftermiddags och fast att vi väckte henne direkt så rubbas rutinerna. Men nu har hon sovit en stund och under tiden jag nattade mina små och har jag självklart följt med i hockeyn. Jag vet, det är patetiskt att glädjas åt andras motgångar, men jag ogillar HV sjukt mycket så det är med glädje jag säger byebye till dem! Å slutspelet som precis börjat :) Imorgon väntar jobb. Förhoppningsvis hela dagen, Lilliz mådde lite kasst ikväll men vi håller tummarna för att det inte blir något mer av det.




*Mohahahaha*


Kommentarer
Så här sa: Carro

Underbart! Gillar inte HV och inte Brynäs så ikväll kan hockeyn bli ännu mer underbar :) ILY!

2011-03-16 @ 09:21:26
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0