En del av mig och ändå inte

Jobbade kort dag idag, det räckte. Jisses vad trött jag var imorse, det var ett under att jag kom ur sängen öht. Mattias har varit ledig hela dagen så vi hade lite tillsammanstid i em. Vi fick ingenting gjort precis, men ibland behövs det tid till att bara vara. Prata, rensa ur och fylla på. Jag trivs inte alltid i det vi har, det finns anledningar till det och jävlar vad det är svårt när man är en del av något som man inte kan påverka. Kryptiskt kanske, men ja det får det vara. Jag känner bara att det finns saker som i allra högsta grad påverkar mitt liv och trots det så kan jag ingenting göra. Ogilla.

Nu har vi pyttedansat och fikat på Barbacka. Mina föräldrar kom också dit :) Ikväll ska det tränas och sen fredagsmysas. Mattias jobbar imorgon natt :/ och eftersom grabbsen är hos sin pappa då så får jag och Alice mysa själva imorgon.

Just nu slösurfar jag lite efter en fin klänning. I maj ska vi på en speciell fest och jag vill gärna ha en speciell klänning då. Hittade en fin från Vila så det får kanske bli en tur till Malmö eller Lund.




Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0